شناسهٔ خبر: 188765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی بارش برف اخیر انجام شد؛

ثبت حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی

سامانه حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی طی بارش برف اخیر به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: طی بارش برف و کولاک اخیر (۱۹ تا ۲۷ بهمن)، حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شد.

وی افزود: از تعداد تماس های ثبت شده با مرکز مدیریت راه های استان ۲ هزار و ۵۰۷ مورد تماس با اپراتور بوده است.

این مسئول اظهار کرد: بیشترین تماس ها طی این مدت در خصوص شرایط جوی، امداد رسانی، شکایت های باری و مسافری و پیگیری شکایت ها، مشکل مشاهده شده جاده ای و مسافت بین شهری است.

ربانی ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای هستند و هم‌وطنان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی، انسداد راه‌ها و ترافیک محورها مطلع شوند همچنین شکایت خود را در حوزه‌های راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.