به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: طی بارش برف و کولاک اخیر (۱۹ تا ۲۷ بهمن)، حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شد.
وی افزود: از تعداد تماس های ثبت شده با مرکز مدیریت راه های استان ۲ هزار و ۵۰۷ مورد تماس با اپراتور بوده است.
این مسئول اظهار کرد: بیشترین تماس ها طی این مدت در خصوص شرایط جوی، امداد رسانی، شکایت های باری و مسافری و پیگیری شکایت ها، مشکل مشاهده شده جاده ای و مسافت بین شهری است.
ربانی ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای هستند و هموطنان میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی، انسداد راهها و ترافیک محورها مطلع شوند همچنین شکایت خود را در حوزههای راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.